Rabu, 10 Jun 2009

HAKIKAT SEBUAH CINTA

Artis:Saleem
Aku adalah insan yang tak punya Cuma rasa cinta membara Lalu tercipta rinduku padanya Kerana cinta bahagia Pujangga menyatakan oh cinta berharga Dari emas dan permata Lalu ku bawa cinta di persada jiwa Sinar menyuluh gelita Sewaktu debar cintamu terasa melanda Bangkit rinduku padamu di ketika itu Lalu tersentak diriku sedari lamunan Kini sebenarnya aku telah kau tinggalkan Aku adalah insan yang tak punya Kilauan emas permata Lalu kucuba menaburi cinta Bagimu tiada nilainya Tiada harta dan cinta

Tiada ulasan:


HAKIKAT SEBUAH CINTA

Artis:Saleem
Aku adalah insan yang tak punya Cuma rasa cinta membara Lalu tercipta rinduku padanya Kerana cinta bahagia Pujangga menyatakan oh cinta berharga Dari emas dan permata Lalu ku bawa cinta di persada jiwa Sinar menyuluh gelita Sewaktu debar cintamu terasa melanda Bangkit rinduku padamu di ketika itu Lalu tersentak diriku sedari lamunan Kini sebenarnya aku telah kau tinggalkan Aku adalah insan yang tak punya Kilauan emas permata Lalu kucuba menaburi cinta Bagimu tiada nilainya Tiada harta dan cinta

>