Khamis, 3 September 2009

SEKADAR CORETAN RASA SIHAT

Di kala sepi Aku lemah Aku tunduk lagi Aku sendiri Di kala sepi Aku mahu teman Aku mahu bicara Soal hati Soal manusia Di kala sepi Aku menyingkap jendela Aku mengalih pandangan ke langit kelam Bulan juga sendiri Di kala sepi Aku berbicara Dengan bulan Mengadu nasib Mengadu sengketa Di kala sepi Bulan berbicara Tabah wahai sahabat Manis hidup bukan ke akhirat Biar pedih, jangan berpaling Terus teguh Endahkan gundah Buang kan gulana Di kala sepi Aku saksikan Bulan mula pudar Dilitupi awan Terima kasih bulan Mudah mudahan, kau akan terus jadi teman bicara

Tiada ulasan:


SEKADAR CORETAN RASA SIHAT

Di kala sepi Aku lemah Aku tunduk lagi Aku sendiri Di kala sepi Aku mahu teman Aku mahu bicara Soal hati Soal manusia Di kala sepi Aku menyingkap jendela Aku mengalih pandangan ke langit kelam Bulan juga sendiri Di kala sepi Aku berbicara Dengan bulan Mengadu nasib Mengadu sengketa Di kala sepi Bulan berbicara Tabah wahai sahabat Manis hidup bukan ke akhirat Biar pedih, jangan berpaling Terus teguh Endahkan gundah Buang kan gulana Di kala sepi Aku saksikan Bulan mula pudar Dilitupi awan Terima kasih bulan Mudah mudahan, kau akan terus jadi teman bicara

>